Taisyklės

Klientų naudojimosi Agrokoncerno klubo „Žemyna“

INSTRUKCIJA / TAISYKLĖS

  1. Klubo nariu gali tapti visi AK įmonių grupės klientai, turintys verslo santykių su grupės įmonėmis (perka trąšas, mikroelementus, pesticidus, parduoda grūdus).
  2. 2. Nariais negali tapti AK ūkiai ir kai kurie probleminiai klientai.
  3. Klientai įeina į tinklalapį www.agrokoncernas.lt ir tituliniame lape atsidaro langelį klubas „Žemyna“.
  4. Pirmiausiai jie pamato trumpą aprašymą, kas yra klubas, koks jo įkūrimo tikslas, kokią naudą gauna klubo nariai.
  5. Aprašymo apačioje prisijungęs vartotojas randa aktyvų langą „Prisijunkite ir Jūs“, kurį paspaudus atsidaro pirminės registracijos anketa.
  6. Pirminei registracijai jie privalo užpildyti trumpą anketą, kurioje atskiruose laukeliuose privalo įrašyti:

a)      Pirmas langelis - Vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas.

b)      Antras - asmens kodas (su komentaru, kad įvestų be paskutinio skaičiaus (tik 10 simbolių vietoje 11) arba įmonės kodas.

c)       Trečias - el.pašto adresas (jei būtų toks atvejis, kad klientas neturi el. pašto adreso, prie šio langelio  bus įrašytas sakinys „Jei neturite el. pašto adreso, jums bus sukurtas el. paštas vardas.pavardė@gmail.com arba jį pranešime telefonu“ (tuo atveju, jei būtų klientai vienodu vardu ir pavarde).

d)      Ketvirtas - mob. tel. nr. (pageidautina mobilaus, bet jei įrašys TEO Nr. – irgi gerai) – tel. Nr. reikalingas tam atvejui, jei teks pasiskambinti ir dėl kažkokios priežasties pasitikslinti kliento duomenis.

e)      Penktas - „Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais“, kur klientas privalės uždėti varnelę.

f)       „REGISTRUOTIS“.

g)      Paspaudus, kad „Registruotis“, atsidaro langas su siūlomomis kelionėmis, kvietimais apsilankyti renginiuose ir t.t., tačiau šiame etape klientas dar nemato turimų taškų kiekio, kelionių vertės ir pan.

h)      Taip pat klientas pamatys pranešimą, kad x dienų bėgyje į savo el. paštą jis gaus pranešimą, ar jis tapo AKK „Žemyna“ pilnateisiu nariu ir jau gali pasitikrinti turimų taškų kiekį bei susipažinti su klubo nariams pateiktų pasiūlymų informacija detaliau.

  1. Po kiekvieno kliento registracijos regioninis vadybininkas gaus pranešimą su jo zonos klientų pirminės registracijos duomenimis su tikslu patvirtinti, kad toks klientas realiai egzistuoja ir jam galima siųsti pranešimą apie tai, kad jis tapo pilnateisiu klubo nariu (ši informacija turės būti pažymėta AgroSmart‘e arba grįžti pas Vasilijų) – kliento registracijos patvirtinimas priklauso tik nuo jo vadybininko!!!
  2. Nepamirškit, kad šiame etape klubas skirtas tik esamiems klientams!!! (ateityje tai gali keistis)
  3. Registraciją patvirtinančiame el. laiške bus aktyvi nuoroda – tik ją nuspaudęs vartotojas galės įeiti į kitą klubo informacijos lygmenį. Šiame etape klientas jau matys savo taškus (Agrolitus) bei siūlomus „produktus“ su jų verte ir detalesne informacija (pvz., kelionė į Zimbabvę, jos vertė Agrolitais, numatomas kelionės laikas ar laikai (jei bus kelios į tą pačią šalį), kiek yra laisvų vietų.
  4. Lapo apačioje bus aktyvus langas „Nori sužinoti daugiau? Spausk čia.“
  5. Nuspaudus nuorodą, klientų paprašyta užpildyti dar vieną anketą, kurioje prašysime patikslinti ar įrašyti duomenis, kurie yra svarbūs įmonei - ūkio kodas, pašarų ūkio subjekto Nr., įmonės atstovas, įmonės/ūkininko deklaruotos žemės plotas ir t.t.
  6. Užpildęs ir šią anketą bei patvirtinęs jų teisingumą, klientas vėl matys savo taškus (Agrolitus) bei siūlomus „produktus“ pagal grupes (pažintinės, poilsinės, egzotiškos, gurmaniškos kelionės, koncertai ir t.t.) su jų verte ir detalesne info, kiek yra laisvų vietų ir bei galės pradėti naudoti taškus ir už juos užsisakyti (rezervuotis) pageidaujamą kelionę ir t.t.
  7. Klientas taip pat matys savo taškų judėjimo istoriją – kur jie buvo panaudoti, kam jie yra rezervuoti, koks sąskaitos likutis.
  8. Numatoma, kad kiekvienas klientas turės tam tikrą neigiamą taškų limitą (kreditą), tačiau šios info jis nematys – tik jei jis bandys kažką užsisakyti pagal principą „o gal pasiseks“, dalis apmokėjimo galės būti padengta kreditiniais Agrolitais.
  9. Atskiru vadybininko prašymu ir Centro palaiminimu tam tikrais atvejais keliones bus galima užsisakyti turint neigiamą sukauptų taškų ir Agrolitų kredito sumą (turimi taškai + kreditiniai).
  10. Kiekviena kelionė turės savo kodą, todėl labai svarbu, kad klientas į tai irgi atkreiptų dėmesį (taip yra dėl to, kad į vieną vietą gali būti kelios kelionės skirtingomis datomis ir pan., todėl tai įneš aiškumo ir padės išvengti situacijos, kad, kaip pvz. klientas planuoja keliauti liepos 01d., o kelionę rezervavo vasariui).
  11. Regioniniams vadybininkams kelionės kodas taip pat svarbus, nes į keliones su suformuotomis atitinkamo dydžio savo klientų grupėmis jūs taip pat važiuosite – realiai situacija bus tokia, kad tam tikrais momentais regioniniai vadybininkai kartais turės klientus „paagituoti“ važiuoti į tam tikrą kelionę ar vykti į renginį.
  12. Tam, kad išvengti klientų „mėtymosi“, bus įdiegti tam tikri saugikliai drausmei palaikyti:

a)      Kelionės ar renginio atšaukimui bus numatyta data (pvz. 2 mėn. iki pradžios).

b)      Kiekvienas rezervacijos anuliavimas iki kelionės pradžios yra įmanomas, tačiau už tai nuo kliento „sąskaitos“ bus nurašoma tam tikras Agrolitų kiekis (kiekvienu atveju bus sprendžiama individualiai (jei užsakymas ir jo atšaukimas įvyks vienos dienos bėgyje, „nuobaudos“ taikomos nebus, nes sinchronizacija tarp tinklapio ir AgroSmart sistemos bus vykdoma vieną kartą paroje ir AgroSmart‘as „matys“ tik dienos pabaigos pakeitimus).

c)       Tam tikrais atvejais nuo kliento sąskaitos gali būti nurašoma iki 100 % rezervacijai panaudotų taškų

d)      Naudotis Agrolitais galės tik klientas ir jo šeimos nariai, bet ne ūkio dirbantieji.

  1. Nuo šiol, kaip papildoma klientų informavimo priemonė, sąskaitose faktūrose taip pat bus įrašas apie kliento turimą Agrolitų kiekį.

 

 

Klausimams ir pasiteiravimams el. paštas vasilij.danilcenko@agrokoncernas.lt arba + 370 698 578001