KLIENTŲ SAVITARNA. DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (D.U.K)


1. Kas yra klientų savitarna? Atsakymas: klientų savitarna – tai Agrokoncerno įmonių grupės internetinė sistema, kurioje Agrokoncerno įmonių grupės klientai gali peržiūrėti ir/ar pasirašyti sutartis, peržiūrėti sutarčių priedus, sąskaitas, kvitus ir kitus dokumentus. Naudodamiesi klientų savitarna, Agrokoncerno įmonių grupės klientai taip pat gali prisijungti prie klientų lojalumo programos „Žemyna“, pasinaudoti teikiamais lojalumo programos pasiūlymais, peržiūrėti lojalumo programoje teiktų ar tiekiamų pasiūlymų užsakymų istoriją.

 

2. Kaip prisijungti prie klientų savitarnos? Atsakymas: Jeigu turite žemdirbių klubo „Žemyna“ prisijungimo duomenis, prisijungti prie klientų savitarnos galite pateikdami el. paštą ir slaptažodį (duomenis, kurios naudojate jungdamiesi prie žemdirbių klubo „Žemyna“), skiltyje „Slaptažodis“. Jeigu neturite žemdirbių klubo „Žemyna“ prisijungimo duomenų, prieš prisijungiant prie klientų savitarnos būtina susikurti paskyrą, užpildant registracijos formą.

 

3. Kaip registruotis (susikurti paskyrą) klientų savitarnoje? Atsakymas: Klientų savitarnoje pasirinkus prisijungimo būdą „Slaptažodis“, būtina sukurti paskyrą (jeigu jos neturite). Klientų savitarnos registracijos formoje būtina užpildyti pateiktus punktus:

 

• Vardas;

• Pavardė;

• El. paštas;

• Slaptažodis.

 

Jeigu norite gauti Agrokoncerno grupės įmonių reklaminius pasiūlymus el. paštu, varnele pažymėkite punktą „Sutinku, kad mano duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais“.

 

Jeigu norite prisijungti prie klientų lojalumo programos „Žemyna“, varnele pažymėkite punktą „Sutinku prisijungti prie žemdirbių klubo „Žemyna“.

 

Dėmesio! Siekiant užbaigti ir pateikti registracijos formą, būtina susipažinti su įmonės privatumo politika ir žemdirbių klubo „Žemyna“ taisyklėmis. Susipažinus su anksčiau paminėta informacija, varnele pažymėkite punktą „Perskaičiau ir sutinku su įmonės privatumo politika bei žemdirbių klubo „Žemyna“ taisyklėmis.

 

Registracijos forma klientų savitarnoje. UAB „Agrokoncernas“ nuotr.

 

4. Klientų savitarnoje susikūriau paskyrą. Kaip prisijungti prie klientų savitarnos?

Atsakymas: prisijungti prie klientų savitarnos galima pasirinkus vieną iš trijų galimų prisijungimo būdų:

 

• Prisijungimas prie klientų savitarnos pateikiant el. paštą ir slaptažodį;

• Prisijungimas prie klientų savitarnos naudojant M. parašą;

• Prisijungimas prie klientų savitarnos naudojant „Smart-ID“ programėlę.


Pagrindinis klientų savitarnos prisijungimo langas su pateiktais prisijungimo būdais. UAB „Agrokoncernas“ nuotr.

 

Dėmesio! Prisijungiant prie klientų savitarnos pirmą kartą, būtinas tapatybės patvirtinimas el. parašu (el. parašo formos: M.parašas arba programėlė „Smart-ID“). Nepatvirtinus tapatybės anksčiau paminėtomis el. parašo formomis (M.parašas arba programėlė „Smart- ID“), negalėsite atlikti veiksmų klientų savitarnoje (peržiūrėti ir/ar pasirašyti sutartis, peržiūrėti sutarčių priedus, sąskaitas, kvitus ir kitus dokumentus).

 

Tapatybės patvirtinimas pasirinkta el. parašo forma. UAB „Agrokoncernas“ nuotr.

 

5. Kokius veiksmus galiu atlikti klientų savitarnoje? Atsakymas: Klientų savitarnoje Agrokoncerno įmonių grupės klientai gali:

▪ Peržiūrėti ir/ar pasirašyti sutartis;

▪ Peržiūrėti sutarčių priedus, sąskaitas, kvitus ir kitus dokumentus;

▪ Prisijungti prie klientų lojalumo programos „Žemyna“, pasinaudoti teikiamais lojalumo programos pasiūlymais.

 

„Darbastalio“ skiltyje, naršyklės lango viršutiniame dešiniajame kampe, rasite pasirinkimų juostą. Pasirinkimų juostoje galite:

 

▪ Pasirinkti įmonę, kurios sutartis, sąskaitas ar kitus dokumentus norite pasirašyti/peržiūrėti (UAB „Agrokoncernas“ ir/ar UAB „Agrokoncerno grūdai“);

▪ Pasirašyti/peržiūrėti sutartis, sąskaitas ar kitus dokumentus pagal atstovaujamą įmonę (pvz: jeigu asmuo yra įgaliotas atstovauti dvi įmones, tai asmuo turi galimybę matyti dokumentus, atitinkamai pasirinkęs atstovaujamą įmonę pasirinkimų juostoje).

 

„Darbastalio“ pasirinkimų juosta. Įmonės pasirinkimas ir atstovavimo forma. UAB „Agrokoncernas“ nuotr.

 

6. Reikalinga pagalba ar papildoma informacija klientų savitarnoje. Kur turėčiau kreiptis? Atsakymas: Klientų savitarnos „Darbastalio“ skiltyje galite rasti langelį „Pagalba“. Šioje skiltyje galite užduoti Jums rūpimą klausimą, užpildžius pateiktą formą (langelyje „Tema“ pateikite rūpimo klausimo tematiką, o langelyje „Klausimas“ pateikite rūpimus klausimus ar turimus pasiūlymus). Susipažinę su pateiktu klausimu(-ais) ir/ar pasiūlymu (- ais), nedelsiant su Jumis susieksime. Gauti atsakymus į Jums rūpimus klausimus taip pat galite langelyje „Pagalba“ paspaudus mygtuką „Mūsų kontaktai“ – iš klientų savitarnos būsite nukreiptas į internetiniu adresu https://www.agrokoncernas.lt/lt/kontaktai/centrine-buveine/ , kuriame rasite kontaktinius duomenis pasiteiravimui.

 

Šioje skiltyje taip pat galite įkelti trūkstamus dokumentus, kuriuos peržiūrės Perskaitę jūsų žinutę, su Jumis susisieksime. Taip pat čia galite įkelti trūkstamus dokumentus, kuriuos peržiūrės su Jumis dirbantis UAB „Agrokoncernas“ agronomas-konsultantas.

 

Klientų savitarnos skiltyje „Darbastalis“ rasite langelį „Pagalba“. UAB „Agrokoncernas“ nuotr.

 

NAUDINGA INFORMACIJA: KUR GALIU ĮSIGYTI ELEKTRONINĮ PARAŠĄ?


El. parašą šiandien jau galima įsigyti įvairiose vietose. Tereikia išsirinkti priimtiniausią jo formą ir nuvykti į išdavimo vietą. Jūsų patogumui pateikiame galimas el. parašo išdavimo vietas pagal jums tinkamiausią parašo formą.

 

▪ MOBILUSIS PARAŠAS (M. parašas)


Mobilųjį parašą galite įsigyti bet kuriame savo mobiliojo ryšio operatoriaus salone – "Telia", "Bitė", "Tele2, „Teledema“.

 

» Mobiliojo el. parašo sertifikatas yra įrašomas į telefono SIM kortelę ir išduodamas mobilaus ryšio operatorių. Mobiliuoju el. parašu patvirtinama tapatybė ar pasirašoma įvedant SIM kortelės PIN kodą mobiliajame telefone. Šis el. parašas veikia visuose mobiliuosiuose telefonuose, jis nereikalauja jokios papildomos įrangos. M. parašo sertifikatas galioja dvejus metus. Pasibaigus jo galiojimui, reikia sudaryti naują sertifikato sutartį.

 

▪ „SMART-ID“ PROGRAMĖLĖ

 

Nuo 2018 m. lapkričio mėn. „Smart-ID“ tapo kvalifikuoto el. parašo kūrimo įrenginiu. Tiesa, šioje vietoje svarbu atkreipti dėmesį, kad „Smart-ID“ turi kelis paskyrų lygius, tad norint naudotis programėle kaip el. parašo priemone, reikia turėti „Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas“ (angl. Smart-ID Qualified Electronic Signature) paskyrą. Daugiau apie skirtingus paskyrų lygius skaitykite čia.

 

Norėdami naudotis „Smart-ID“ kaip el. parašo priemone, paprasčiausiai tai galite padaryti dviem būdais:

 

1. Jeigu jau turite mobilųjį parašą, užsiregistruoti „Smart-ID“ galite savarankiškai. Kaip tą padaryti, rasite čia. Beje, šioje vietoje dažnai kyla klausimas, kam reikalinga papildoma el. parašo priemonė, jeigu vieną jau turiu – atsakymo ieškokite čia.

 

2. Jeigu mobiliojo parašo neturite, galite kreiptis į „SEB“, „Swedbank“ ar „Luminor“ banko skyrių, kur jums bus sukurta visateisės prieigos – „Smart-ID Qualified Electronic Signature“ – paskyra.

 

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ taip pat ieškokite čia.

 

» El. parašo sertifikatas „Smart-ID“ programėlėje galioja trejus metus. Pasibaigus jo galiojimui, reikia sudaryti naują sertifikato sutartį. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kad norint „Smart-ID“ programėle naudotis kaip el. parašo priemone skirtinguose įrenginiuose, „Smart-ID“ programėlę atsisiųsti bei užregistruoti naują „Smart-ID“ paskyrą reikia kiekviename išmaniajame įrenginyje atskirai.