Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)


Registracija ir paskyros valdymas

Kaip užsiregistruoti el. parduotuvėje?
Registruotis galite paspaudę viršutiniame meniu mygtuką "Registruotis". Užpildykite reikalingą informaciją, patvirtinkite tapatybę ir pateikite paraišką. Patvirtinimą gausite el. paštu. 

Kiek laiko užtrunka paskyros patvirtinimas?
Iškart užsiregistravę gausite el. laišką su aktyviąją nuorodą, kurią turėsite patvirtinti. 

Ar galiu pats redaguoti visą savo paskyros informaciją?
Didžiąją dalį informacijos galite keisti prisijungę prie savo paskyros, skiltyje „Mano paskyra“. Tačiau norint pakeisti telefono numerį ar el. pašto adresą, turėsite susisiekti su mumis siunčiant užklausą el. paštu: uzklausos@agrokoncernas.lt.

Kur galiu pasikeisti savo slaptažodį?
Slaptažodis keičiamas paspaudus viršutiniame meniu mygtuką "Prisijungti" prie laukelio Slaptažodis, paspauskite nuorodą: Slaptažodžio atkūrimas/keitimas.


Pirkimas ir kainos

Kodėl nematau kainų el. parduotuvėje?
Kainos rodomos tik kai turime likučių el. parduotuvės sandėlyje. 

Ar galiu pirkti kaip juridinis asmuo?
Taip, galima pirkti kaip fiziniam ar juridiniam asmeniui. Priklauso kaip buvo atlikta registracija, ir kokias įmones atstovaujate. 


Augalų apsaugos produktai

Ar galiu įsigyti profesionalams skirtus augalų apsaugos produktus be pažymėjimo?
Ne. Profesionaliam naudojimui skirti produktai parduodami tik turintiems galiojantį pažymėjimą.

Kaip pateikti pažymėjimą?
Pažymėjimą galite įkelti savo paskyroje, paspaude "Dokumentai".

Kiek užtrunka patvirtinti paskyroje įkelta augalų apsaugos pažymėjimą?
Jei įkelti dokumentai yra tvarkingi ir atitinka reikalavimus, juos patvirtinsime per kelias darbo valandas. Mūsų darbo laikas: nuo 8:00 iki 16:45.

Kaip sužinoti, kurie produktai skirti profesionalams?
Prie kiekvienos prekės yra nurodytas žymėjimas: ''Profesionalams - Reikalingas augalų apsaugos pažymėjimas''


Užsakymai ir apmokėjimas

Kaip galiu pateikti užsakymą?
Pasirinkite norimas prekes, įdėkite į krepšelį ir užbaikite užsakymą, nurodydami pristatymo būdą bei apmokėjimą.

Kokie yra atsiskaitymo būdai?
Galima atsiskaitymo būdai: 

  • Elektroninė bankininkystė
  • Apmokėjimas banko kortele
  • Bankinis pavedimas (Rankinis)

Ar galiu keisti užsakymą po pateikimo?
Dėl užsakymo pakeitimų kreipkitės el. paštu: uzsakymai@agrokoncernas.lt


Pristatymas ir atsiėmimas

Kokie yra pristatymo būdai?
Pristatymo būdai yra keli:

  • Kurjerio paslauga
  • Agrokoncerno paštomatai (Mauručiai / Micaičiai)
  • Atsiėmimas tiesiai iš sandėlio (Mauručiai / Micaičiai)

Kur rasti sandėlių adresus?
Visų sandėlių adresus rasite skiltyje Kontaktai.

Kaip žinoti, kada mano užsakymas bus pristatytas?
Apie išsiųstą siuntą informuosime el. paštu. Taip pat matysite būseną savo paskyroje.


Grąžinimas ir garantijos

Ar galiu grąžinti prekę?
Taip - išskirtiniais atvejais. Informacija pateikta taisyklėse.

Kaip pateikti pretenziją dėl nekokybiškos prekės?
Kreipkitės el. paštu uzklausos@agrokoncernas.lt , pateikite užsakymo numerį, pretenzijos priežastį bei nuotraukas.


Kiti klausimai

Kur kreiptis, jei turiu klausimų?
Visais klausimais dėl el. parduotuvės galite kreiptis el. paštu: uzklausos@agrokoncernas.lt. Gavus jūsų užklausą, į ją atsakysime arba nukreipsime į atitinkamą specialistą, kuris su jumis susisieks.​

Kur rasti agronomų kontaktus pagal regioną? 
Regionų agronomų-konsultantų sąrašą rasite čia: Regionų konsultantai